Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hälsosamma snacks
Vad brukar ni välja när ni vill ha ett snabbt och naturligt mellanmål? Rawfoodshop erbjuder bland annat nötter, frukt, frön och frystorkade produkter, så det finns många alternativ att experimentera med.
Reply
När jag vill ha ett snabbt och naturligt mellanmål brukar jag välja något enkelt, som nötter, torkad frukt eller frön. Jag tycker att sådana https://www.rawfoodshop.se/ ingredienser är praktiska eftersom de är lätta att ta med och kan kombineras på många olika sätt. Frystorkad frukt är också ett roligt alternativ när man vill ha något krispigt och smakrikt. Ibland blandar jag nötter och frukt för att få en mer varierad smakupplevelse. Jag gillar att experimentera med olika kombinationer och hitta nya favoriter. Rawfoodshop har många produkter som passar för den som vill prova naturliga snacks och upptäcka nya ingredienser.
Reply
Jag håller med om att nötter, frön och torkad frukt är praktiska mellanmål. De är enkla att ta med och passar bra i många olika kombinationer. Frystorkad frukt är också ett gott alternativ när man vill ha något krispigt och smakrikt. Jag gillar särskilt att testa nya blandningar och upptäcka nya favoriter.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)